banner53

Gayrimenkulde Yeni Satış Stratejilerine İhtiyaç Var

Pandeminin yarattığı endişenin tüketicilerin konut edinme ihtiyaçlarını belirsiz bir döneme ertelemesine veya iptal etmesine neden olduğunu vurgulayan Gayrimenkul PR, yeni dönemde gayrimenkul satış sektöründe değer odaklı stratejik çalışmaların, alternatif pazarlama kanalları yaratan ve hedef kitlede farkındalığı artırıcı yöntemlerin daha kesin sonuçlar vereceğini açıkladı.

Gayrimenkulde Yeni Satış Stratejilerine İhtiyaç Var

Önümüzdeki süreç içerisinde konut satışlarının azalsa da devam edeceği kaydeden firma, ''Beklenti modeli olan yani ilanı girip, brandayı asıp, müşterinin aramasını bekleyip uygulanan satış yöntemi yeterince sonuçlar veremeyecek.

Satış ofisleriyle yoldan geçenlere konut satılamayacağı bir dönemdeyiz. Hayatımızda her şey değişirken iş yapış şekilleri de değişmeli ki, gayrimenkul satış sektörü de yeni normal hayata uyum sağlayıp, finansal canlılığını koruyabilsin.'' açıklamasını yaptı.

YENİ SATIŞ YÖNTEMLERİ

Yeni normal hayatımızın gayrimenkul satış yöntemlerinde aydınlanma başlattığından bahseden Gayrimenkul PR, ''Dijitalleşme; dün yaptığınız işi, bugün internetten yapmak değildir. Gayrimenkul satış sektöründe dijital araçlar kullanılıyor, marketing zaten yapılıyordu. Gerçek alıcı kitlesinin azalacağı, stokun artacağı, fiyatların aşamalı olarak düşeceği bir döneme girdiğimiz için en üst düzeyde dijital pazarlama yapılsa bile etkili etkili sonuçlar alınamayacak.

Her şeyin değiştiği hayatımızda Gayrimenkul satış yöntemleri de değişmeli ve şartlara uygun olarak güncellenmeli. İnşaat firmaları, emlak ofisleri ve mülk sahipleri satışa sundukları gayrimenkulü, alternatif pazarlama kanalları ile geniş bir alana yayarak, rekabeti üst seviyelere taşıyabilir.

Yeni dönemde Gayrimenkul satış sektöründe değer odaklı stratejik çalışmalar, alternatif pazarlama kanalları yaratma ve hedef kitlede farkındalığı artırıcı yöntemler daha kesin sonuçlar verecek.'' açıklamasını yaptı.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER