Emlak Sektöründe 'Dijital Devrim' Yaşanacak

Akıllı teknolojiler, nesnelerin interneti gibi kavramların gündelik hayatta kapladıkları yer artmaya devam ederken, bu teknolojilerin cevap verdikleri ihtiyaçların alanı da genişliyor. Emlak sektörü dedijitalleşmeden en çok etkilenen alanlardan biri olarak öne çıkıyor.

Emlak Sektöründe 'Dijital Devrim' Yaşanacak

EMLAK ARAMALARININ YÜZDE 92'Sİ İNTERNETTEN

Emlak sektöründe dijital pazarlama yatırımlarının her geçen gün daha da önem kazandığını vurgulayan Hürriyet Emlak Pazarlama Direktörü Yusuf Mert Yılmaz, "Tüketiciler olarak hayatımızdaki en büyük kararlardan biri olan emlak arayışı da dijitale taşınmış durumda. Türkiye'deki emlak aramalarının %92'si arama motorlarında başlıyor. Bu aramaların %60'ından fazlası mobil telefonlardan geliyor" dedi.

Dijital pazarlamaya, ürüne ve teknolojiye çok ciddi bir yatırım yaptıklarını vurgulayan Yılmaz, "Müşterimiz olan emlak ofislerine ve inşaat firmalarına kaliteli ilan girme, daha fazla kişiye ilanlarını gösterebilme, gelen talepleri randevuya ve sonrasında takiple satışa döndürebilme konusunda sürekli yardımcı olmaya çalışıyoruz. Teknoloji yardımıyla her bir müşterimizin platformumuz üzerinde sağladığı başarıyı takip ediyoruz ve sıkıntı yaşadığını tespit ettiğimiz müşterilerimize birebir ulaşarak çözüm bulmaya çalışıyoruz. Sadece müşteri mutluluğu için çalışan büyük bir ekibimiz var" şeklinde sözlerini sürdürdü.

Güncelleme Tarihi: 03 Mayıs 2019, 08:57
YORUM EKLE