banner53

2020’de Yaşam Alanlarımıza Daha Fazla Yatırım Yaptık!

Armut.com, 2020 yılı boyunca kullanıcılarından aldığı talepleri inceledi. Kullanıcılar evde geçirdikleri sürede uzun zamandır erteledikleri planları hayata geçirdi. Bu yıl cam balkon ve sineklik yaptırma talepleri rekor kırarken şömine ve barbekü yapım taleplerinde yüzde 140’lık artış olduğu görüldü.

2020’de Yaşam Alanlarımıza Daha Fazla Yatırım Yaptık!

Türkiye’nin hizmet alanında en büyük online platformu Armut, 2020 yılı boyunca hizmet alanların oluşturduğu talepleri değerlendirerek evde kaldığımız süre içinde tüketici davranışlarındaki değişimi ortaya koydu. 

3000’in üzerinde farklı kategoride 500.000’den fazla hizmet vereni, hizmet alanlarla buluşturan Armut, yıl içinde yaşam alanlarımızda yaptığımız değişiklikleri analiz etti.

Pandemi nedeniyle evde geçirdiğimiz sürenin artmasıyla birlikte açık havaya hasret kalan kullanıcılar cam balkon yaptırma taleplerini geçen yıla oranla yüzde 162 arttırdı.

Yazın ise sıcak havalarda bunalıp cam açmak isteyenler sineklik taktırma taleplerine rekor kırdırdı.

Evinde değişikliğe gitmek isteyen kullanıcıların talep ettiği bir diğer hizmetse şömine ve barbekü yapımı oldu. Geçtiğimiz yıla oranla şömine ve barbekü yapımı talepleri yüzde 140 büyüdü.

Bahçelerimize olan ilgimiz ve özenimiz arttı!

Evde geçirdikleri zamanda bahçe işlerine yoğunlaşan kullanıcılar, bahçe düzenleme ve peyzaj taleplerini, geçen seneye göre yüzde 133 büyüttü, hazır rulo çim kullanarak bahçesine yeşil bir görünüm katmak isteyenler hazır rulo çim taleplerini geçen seneye oranla yüzde 296 arttırdı.

Tatilini evinde geçirmek isteyenlerin çözümü ise bahçesine havuz yaptırmak oldu. 2019’a göre bu yıl havuz yaptırma taleplerinde yüzde 140’lık büyüme yaşandı.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER