Hepsiemlak’ın Taşınma Hikayesi Ekranlara Geldi

Yakın zaman önce kurumsal kimliğini yenileyerek yüz binlerce ilanı yeni adresine taşıyan hepsiemlak’ın reklam filmlerinde taşınma hikayesi sembolik olarak anlatılıyor.

Yepyeni adı, kurumsal kimliği ve yüz binlerce ilanıyla tüketiciyle buluşan hepsiemlak’ın İlker Ayrık’ın reklam yüzü olduğu filmleri ekranlarda yerini almaya devam ediyor.

Markanın yeni kimliğini duyurduğu açılış filminde İlker Ayrık rol alarak, markanın yeni ismi olan ‘hepsi’nin altını çizmiş ve Hürriyet Emlak’ın hepsiemlak’a dönüşüm hikayesini sembolik bir dille anlatmıştı.

Fazlasıyla ilgi gören ilk filmin ardından marka seriye yine İlker Ayrık’ın başrolde olduğu üç yeni filmle devam etti.

Serinin devam filmlerinde hayalindeki evi, arsayı veya dükkanı arayan insanların, kafalarında taşıdıkları yüklere bir çözüm sunarak konuya dahil olan İlker Ayrık, kullanıcıların aradıklarını hepsiemlak’ta bulabileceklerini mizahi bir dille anlatıyor ve “emlak işini kafada bitirmek için doğru adres, hepsiemlak” mesajını veriyor.

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER