09 Aralık 2016 Cuma  Mobil Künye Sitene Ekle İletişim



EMLAK GÜNDEMİ:
MED/MAX'ın Kurucusu Emlak Gündeminde

Hem kendi bünyesinde hem de franchise ofislerinde çalışmak isteyen girişimcilere gayrimenkul danışmanlık seçenekleri sunan MED/MAX Genel Müdürü Nihat Akpınar’ın Emlak Gündemine verdiği ropörtaj şöyle:

 
1) Ne zamandan beri faaliyettesiniz? Portföy genişliğiniz nedir?

 

5.Mart 2002 de Kurulan Prizma Group 2008 de inşaat sektöründe yatırımlar yaptı.

2010 yılında müşterilerimize daha iyi hizmet etmek için gayrimenkul sektöründe

MED/MAX gayrimenkul ve danışmanlık markasıyla hizmet kalitemizi yükselterek faaliyetimize hizla devam etmekteyiz. Portföy genişliğimiz, özelikle Büyükşehir ve Türkiye geneli franchise sistem ağımızı genişletme çalışmalarımız devam etmektedir. Girişimcilerimiz bulundukları bölgenin sosyal ve ekonomik gelişmişliğini dikkate alarak portföy çalışmasını yapan bir markadır  

 

2) 2016 yılı içinde franchise çalışma seçenekleriniz değişti mi? şartlarınız nelerdir Hedeflediğiniz bölgeler nerelerdir?

 

Franchise şartlarımız bölgelere göre farklılık gösterir. Franchise çalışmalarımız bölgelerin sosyal ekonomik gelişmişliği, franchise girişimcinin eğitimi, finansal durumu, bizim için birer kriterdir. 2010 yılında beri girişimcilere sunduğumuz 4 adet franchise seçeneklerimizde 2016 da yenileme yapıldı. Yeni çalışma sistemimiz 2 adet franchise seçenek ofisi ve 3 adet gayrimenkul danışmalık seçeneği olarak değiştirildi. 5 yıllık bir sözleşmeye karşılık franchise ofisi bölgelerin ekonomik gelişmişliğini dikkate alarak franchise bedeli talep etmekteyiz. franchise girişimcisi hangi franchise seçeneğini kendisine uygun görürse o seçenekle bizimle bağımsız çözüm ortağı olarak çalışır.

 



MED/MAX Franchise çalışma seçeneklerimiz

 
1.Franchise ofis seçeneklerimiz

1 – Bağımsız konut üreten bir franchise ofis

2 – Bağımsız bir franchise ofis

2. Gayrimenkul danışmanlık çalışma seçeneklerimiz

 1 – Bağımsız Home Ofis Bölge Danışmanı

2 -  Bağımsız Yüksek Primli Bölge Danışmanı 

3  - Bağımsız Yüzde eli Pirimle Bölge Danışmanı

 

MED/MAX girişimci gayrimenkul danışmanlarını hem kendi bünyesinde hem franchise ofislerin de çalışmak istiyen girişimci gayrimenkul danışmanlarına sunduğu 3 adet gayrimenkul danışmanlık seçenek fırsatları sunarak çözüm ortağı olurlar. Hedefimiz Türkiye genelinde 300 franchise ofisi 2000 gayrimenkul danışmanı çalıştırmaktır. MED/MAX 2015 dan sonra her mahalleye franchise ofis vermiyor bunu yerine franchise bölge ofis çalışmayı getirdi. Gayrimenkul danışmalığı yapmak istiyen girişimcilere mahalle bölge uzmanlığı verir.

 
3) Sizi diğer büyük gayrimenkul danışmanlık markalardan ayıran farklar nedir?

Üyelerınize neler sağlıyorsunuz?

 

MED/MAX en başta her girişimciye uygun franchise seçenekleri sunar, yerli olmamız, franchise şubelerinin yaptığı aylık cirodan pay almıyor, bölge koruması, sürekli dayanışma ve  kolektif  bir yapı içinde olmamız bizi ayıran belirgin özelikler diye biliriz. Üyelerimize sağladığımız sınırsız network ağı, hukuk danışmanlığı, genel reklam, franchise adaylarına satın alınan emlak portal desteği ve eğitimleri için sürekli bilgi vermek.

 

4) Türkiye'de gayrimenkul danışmanlığı ve gayrimenkul sektörünün geleceği hakkında neler Düşünüyorsunuz?

 

Gayrimenkul danışmanlığı yapan kişiler veya kurumlar müşterilerine kaliteli bir hizmet vermek istiyorlarsa bulundukları bölgeyi iyi tanıması, planlı projeli çalışması, gayrimenkulün gerçek değerlerini analize ederek alıcı ve satıcı müşterilerine güven ortamı sağlaması gerekir. Müşterilerin beklentilerini ve ihtiyaçlarını birebir bilen, sürekli diyalog içinde olan ve yeniliklere açık olan markalı gayrimenkul danışmanların geleceği her zaman vardır. Gayrimenkul sektörü kentsel dönüşüm ile değişen yeni mimari projelerle birlikte artan talep, hayata ve yaşama sürekli değer kattığı için bu sektörde yatırım yapanların her zaman kazançlı çıkmasını sağlar.

 
5) İnternet üzerinde gayrimenkul pazarlama yöntemleri nasıl etkiler oluşturur? Firmanızın internet stratejisinden biraz bahseder misiniz?

 
İnternet üzerinde gayrimenkul pazarlama sadece bir seçenektir. Ulusal  ve uluslar arası Gayrimenkul markaları bizlerde kendi web sitesi üzerinde ve satın aldığımız  gayrimenkul pazarlama portalları üzerinde  pazarlama yapar. Bu da emlak alım satımı yapmak isteyen kişilere fiyat bilgisi hakkında bir fikir verir. Gayrimenkul için alıcının veya yatırımcının internet üzerinde gördüğü fiyat analizi yapacak birine ihtiyacı vardır bu ihtiyacını karşılayacak gayrimenkul danışmanıdır. Profesyonel Gayrimenkul danışmanı bu işe hakim ve işin uzmanıysa sorunu çözer. Uzman değilse çözemez. Yol gösteremez. Bu da bize Profesyonel hizmet desteğinin eksikliği olduğu surece gayrimenkul danışmanlık pazarı önemini artırdığını, pazarın ne kadar açık olduğunu gösterir. İnternet üzerindeki çalışmalarımızda bilgilerin doğru olması, sade, anlaşılır olması müşterinin ihtiyacını karşılayacak nitelikte olması gayrimenkullün satışını hem hızlandırır hem de müşterinin kriterlerine uygun emlakı bulmasında yardımcı olmamızı kolaylaştırıyor.

Gayrimenkul pazarlanmasının diğer seçenekleri tanıtım yapma, gazete ilanı, çat kapı pazarlama, toplu mail, el ilanı, stiker ilanı, sunum doyası, oluşmuş hazır alıcı yatırımcı müşteri portföy listesi ve profesyonel gayrimenkul danışmanların arasında safari düzenlemek gibi pazarlama vardır. Bu pazarlamalarda çıkan müşteriler daha çok verim alınıyor .

 
6) Gayrimenkul danışmanlığı yapan ve yapmayı düşünen girişimcilere tavsiyeleriniz nelerdir ?

 
Gayrimenkul danışmanlığı yapan ve yapmayı düşünen girişimciler bu meslekten zevk almalı müşterilerine sadece danışmanlık değil aynı zamanda yol göstermeli samimi olmalıdır. Gayrimenkul danışmanlığında başarılı olmak için bu işi yapan arkadaşlar mutlaka buna meslek gözüyle bakmak zorundadır. Gayrimenkul danışmanlığı yapmak isteyen arkadaşlar da öncelikle sabırlı, yeniliklere açık, güvenilir, teknolojiyi takip etmesi, internete kullanması, sosyal medyayı takip etmesi, vizyon sahibi olması, organizasyona uyum sağlanması, hedefi olması, eğitime açık olması, ayakta kalabilecek bir finasmana sahip olması, sunum yapmayı, pazarlama planı yapmayı, asla demorize olmamayı, pozitif düşünmeyi ve yüzlerinde gülümsemeyi asla eksik etmemeyi düşünen arkadaşlar bu işi yapabilirler.

 

 


Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
banner12
banner29

Selami Özgen: “Evlerin içindeki hava dışarıdaki...
Yapılan araştırmalar kapalı mekanlardaki havanın doğada yani dışarıda soluduğumuz havaya göre daha...

Haberi Oku